دکوپاژ عبارت هست از پاک و برداشتن رنگ از روی مو و این کار بیشتر روی موهایی کـه رنگ تیره، فرمول دکوپاژ مو مانند سرخ یـا قهوه ای دارند، انجام مـی شود. فرمول دکوپاژ مو با انجام دکوپاژ، رنگ قبلی از روی مو برداشته شده و رنگ دلخواه فرد دوباره روی آن گذاشته مـی شود.

مواد دکوپاژ شامل حاوی ترکیباتی مانند پودر دکلره، اکسیدان شش درصد و شامپو است

از آن‌جا کـه به دلیل دکوپاژ، لایـه‌های کوتیکول مو از هم باز مـی‌شوند، مـی‌توان رنگ جدید را بلافاصله بعد از اتمام دکوپاژ بـه مو زد. فرمول دکوپاژ مو با این حال، این کار حتما با احتیـاط انجام شود زیرا دکوپاژ، رنگ اصلی مو را نیز از بین مـی‌برد (شبیـه دکلره) و ممکن هست رنگ جدید، حالت فانتزی پیدا کند. مثلا رنگ‌های تیره، پایـه قرمز دارند و اگر رنگ موی طبیعی فرد، بلوند خاکستری باشد، بعد از دکوپاژ رنگ قهوه‌ای تبدیل بـه سبز مـی‌شود. بنابراین دوبار رنگ زدن مورد نیـاز است، یکی به منظور از بین بردن رنگ اصلی و دیگری به منظور ایجاد رنگ مورد نظر.

فرمول دکوپاژ مو درون منزل

1پیمانـه پودر دکلره + 1 پیمانـه نرم کننده + اکسیدان 6% روی موی نمدار مـیزنیم / ماساژ مـیدیم / 7 که تا 10 دقیقه بمونـه ، بعد با نرم کننده مـیشوریم و در انتها رنگ مورد نظر رو مـیذاریم.

متخصصان مـی گویند…

خانم ها بعد از هر مش و رنگ و دکوپاژی کـه روی موهای خود انجام مـی دهند، بهتر هست به موها استراحت دهند و از رنگی استفاده کنند کـه با موهایشان سازگاری بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: نکات کلیدی به منظور دکلره مو و روش انجام دکلره

سوال کاربر

من موهامو دکوپاژ کردم و رنگ شماره 9/88 روی آن زدم الان خیلی زردی و نارنجی رنگ شده تورو خدا راهنمائیم کنید کـه چه کاری کنیم کـه اینقد زرد نباشد. ممنون مـیشم.

پاسخ کارشناس

ابتدا رنگ شماره 6 دودی را با اکسیدان شماره یک یـا همان 6 درصد مخلوط کرده و به موهای خود بمالید و بعد از مکث 35 دقیقه ای موهای خود را بشویید، موهای خود را با نرم کننده تثبیت رنگ بدون استفاده از شامپو بشویید و بعد از سه روز بازهم با شامپوی تثبیت کننده رنگ موهای خود را بشویید، علت زردی و نارنجی شدن موهای شما بـه خاطر دکوپاژ مـی باشد.

برگرفته از : فرمول دکوپاژ مو سیمرغ

بیشتر بخوانید:

جدیدترین مدل‌ها و ترندها به منظور رنگ موی سال 2018

فرمول ترکیب رنگ موی رزگلد؛ محبوب ترین رنگ سال

رنگ موی مناسب به منظور پوست سبزه

فرمول ترکیب رنگ مو قهوه ای دودی بدون دکلره

فرمول ترکیب رنگ مو هلویی

فرمول ترکیب رنگ مو دودی روشن

آموزش کامل تکنیک رنگ موی آمبره با تصاویر




[آموزش انجام دکوپاژ مو درون منزل - shebreh.com فرمول دکوپاژ مو]

نویسنده و منبع: admin | تاریخ انتشار: Sun, 01 Jul 2018 12:14:00 +0000